Màster en Turisme Cultural

Field Trip a Madrid

Els alumnes del màster van fer un fieldtrip del 2 al 3 d'abril a Madrid

Del 2 al 3 d'abril, els nostres estudiants i professores van participar en un field trip emocionant ple d'art i cultura als museus de Madrid. Des del clàssic Museu del Prado fins a l'avantguarda del Museu Nacional Centre d'Art Reina Sofia (MNCARS), cada parada va ser una aventura única.

L'itinerari va ser el següent:

Dia 1: Museu del Prado

Un dels museus més venerats del món, amb obres mestres d'artistes com Velázquez, Goya i El Bosco.

Explicació a càrrec de Virginia Garde, responsable de públics i/o del Dr. Joan Molina, conservador de l'àrea d'art altmedieval i visita al museu a càrrec de la professora Maria Josep Balsach.

Dia 1: Fundació Mapfre

Visita a l'exposició de Chagall. Un crit de llibertat, a càrrec de la professora Maria Josep Balsach

Dia 2: Exploració al Museu Thyssen

Amb l'explicació del Museu a càrrec del Dr. Juan Ángel López, conservador de la Col·lecció Carmen Thyssen-Bornemisza, i una visita a les col·leccions permanents del museu a càrrec de Maria Josep Balsach

Dia 2: Impacte al Museu Nacional Centre d'Art Reina Sofia (MNCARS)

Amb Francisca Gámez, responsable de Polítiques de Públics del MNCARS.