Investiga

Bell Media cerca opcions de monitoratge de l'energia

Bell busca solucions tecnològiques adaptades per aconseguir els seus ambiciosos objectius en la reducció d'emissions, mentre compleix objectius de creixement i sostenibilitat per a la seva xarxa.

Bell està buscant solucions per millorar la gestió de l'energia en els seus edificis d'allotjament dels servidors i altres equips relacionats utilitzats per donar suport a la seva xarxa i així minimitzar el consum d'energia i la petjada de carboni. Bell voldria implementar un enfocament més integrat entre l'equipament de la xarxa / TU i els edificis que l'allotgen, per tal de reduir les necessitats energètiques corresponents al mateix temps que es garanteix la fiabilitat dels sistemes.

Les solucions proposades hauran de tenir en compte el context legislatiu actual i futur (en particular, pel que fa a refrigerants, abolició dels halocarbons, fonts d'energia alternatives (gas natural, renovables, etc.). Aquest últim també ha de tenir un impacte favorable en la reducció del consum d'energia, inclòs el consum de combustibles fòssils.

Solucions d'interès: Monitoratge de l'energia, gestió de l'energia i solucions de detecció d'anomalies, tant del maquinari com del programari (incloses solucions que incorporen intel·ligència artificial, aprenentatge automàtic, etc.).

Enllaç a l'oferta

Contacte aquí.

Suport en la inscripció: valoritzacio@udg.edu