Investiga

EEN: Cerca innovacions sistematització de dades per a conservació béns patrimonials.

L'ens públic autonòmic espanyol ha publicat una consulta preliminar de mercat que està enfocada a trobar solucions innovadores per aconseguir la correcta conservació del patrimoni cultural mitjançant l'estudi, l'anàlisi i la caracterització com a element bàsic en la presa de decisions.

El projecte se centra en els béns culturals mobles i està enfocat a trobar solucions innovadores que responguin a la necessitat de sistematitzar la recollida i anàlisi de dades per a la presa de decisions en la conservació dels béns del patrimoni cultural.

L'Autoritat Pública autonòmica espanyola ha publicat una consulta preliminar de mercat, en el marc d'una contractació pública innovadora, el repte és obtenir i analitzar, de manera sistematitzada, dades analítiques destinades a la conservació dels béns del patrimoni cultural.

L'objectiu principal de la consulta preliminar del mercat és comprovar l'estat de la tècnica abans d'iniciar un procediment de contractació.

La consulta preliminar de mercat, és una pràctica de retroalimentació que s'utilitza per preparar millor la futura licitació, es considera una bona pràctica.

En aquest sentit, les entitats públiques contractants realitzen consultes per tal d'obtenir informació sobre la capacitat del mercat, l'estat de la tecnologia i informar els operadors econòmics sobre els projectes i requisits de contractació futura.

Més informació: Enllaç

Suport en la gestió: valoritzacio@udg.edu