Investiga

Ayudas FEDER a la innovación sector pesquero y acuicultura y la transfefencia de conocimiento

ARP/ /2018, de 4 de junio, por la que se convocan las ayudas que establece el Fondo Europeo Marítimo y de la Pesca a la innovación en el sector pesquero y el de la acuicultura y la transferencia de conocimientos entre investigadores y pescadores.

Volíem informar de la següent notícia:

Convocar per als anys 2018, 2019 i 2020, els ajuts del Fons Europeu Marítim i de la Pesca destinats a la innovació en el sector pesquer i el de l'aqüicultura i a la transferència de coneixements entre investigadors i pescadors, d'acord amb les bases reguladores aprovades en l'Ordre ARP/53/2018, de 9 de maig, (DOGC núm. 7619, de 15 de maig, publicada en el BOE núm. 118 de 15 de maig, com a Ordre APM/492/2018, de 9 de maig).

El termini de presentació de sol·licituds és de 15 dies hàbils a comptar des de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat (DOGC). Les persones beneficiàries han d'indicar en la sol·licitud a quina/es de les anualitats concorren. Un mateix beneficiari pot sol·licitar ajut a les tres anualitats. Un mateix ajut pot tenir dotació financera per les 3 anualitats.

Els ajuts que preveu aquesta convocatòria, per un import total de 1.500.000,00 euros, amb naturalesa de crèdit plurianual, tenen caràcter de cofinançats pel Fons Europeu Marítim i de la Pesca (FEMP), d'acord amb el que preveuen el Reglament FEMP, i el Programa Operatiu d'intervenció comunitària del FEMP per al Període 2014-2020, i van a càrrec de la partida pressupostària finalista del Departament d'Agricultura, Ramaderia,

Pesca i Alimentació (DARP) AG05 D/470001000/6141/2017. Aquest import es pot ampliar d'acord amb la normativa vigent en matèria de subvencions.

La concessió dels ajuts resta condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos per les anualitats corresponents.

Els percentatges de cofinançament són 75% a càrrec del Fons Europeu Marítim i de la Pesca (FEMP), i 25% a càrrec del Departament d'Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació (DARP).

Link: https://een.ec.europa.eu/tools/services/PRO/Profile/Detail/9aab9be3-4230-429b-b7b6-4aca9adc6fcd?shid=32db25cb-726f-43b0-8b5f-7742d0935799

Si us interessa alguna tecnologia podeu iniciar les converses, però recordeu guardar la confidencialitat i si heu d'entrar en detall realitzeu un conveni confidencialitat, a la Unitat de Valorització disposem de models en diferents idiomes. En cas que les converses fossin positives hauríeu de formalitzar-ho amb un conveni de recerca per tal de regular la recerca.

Finalment si el que voleu és fer ofertes tecnològiques de la vostra recerca, us agrairem que us poseu en contacte amb la Unitat de Valorització. valoritzacio@udg.edu

Per a més informació podeu contactar amb nosaltres a valoritzacio@udg.edu