Investiga

Ministeri per la Transició Ecològica– Projectes Investigació Xarxa Parcs Nacionals

L’Organisme Autònom de Parcs Nacionals, depenent del Ministeri per la Transició Ecològica i el Repte Demogràfic, ha publicat la convocatòria per la concessió de subvencions per la realització de projectes d’investigació científica a la Xarxa de Parca Nacionals per l’any 2022.

L'objectiu fonamental de la convocatòria és promoure un millor coneixement científic en matèries relacionades amb la Xarxa de Parcs Nacionals i el foment de la investigació científica. El pressupost de la convocatòria és d’un total de 1.693.271,50€, i les sol·licituds es podran presentar entre el 27 d’abril i el 27 de maig de 2022.

Els projectes susceptibles de beneficiar-se d'aquests ajuts hauran de tenir la investigació orientada a l'adquisició de nous coneixements científics aplicables als principis que orienten la naturalesa i funció dels parcs nacionals. S’hauran de referir a un o diversos dels parcs nacionals inclosos a la Xarxa i tindran una durada de tres anys.

Podeu trobar més informació a la pàgina de la Base de Datos Nacional de Subvenciones

En els propers dies es farà la difusió amb tots els detalls.