Investiga

El Consell Europeu d’Innovació, part del Pilar III del Programa Horizon Europe, ha publicat el programa de treball 2022 amb la previsió de les seves noves convocatòries.

Entre elles, la convocatòria Pathfinder, amb un 20% del pressupost de l’EIC, té l’objectiu donar suport a idees ambicioses per generar noves tecnologies disruptives (TRL 3-4) amb potencial de crear nous mercats i/o adreçar reptes globals.

Contempla les dues modalitats

• Open:
    • accepta temàtiques obertes de qualsevol àrea de coneixement
    • pressupost 2022: 183M€
    • obertura: 1/03/2022
  • Challanges:
    • els reptes/tòpics 2022 són els següents: Carbon dioxide & Nitrogen management and valorisation Mid-long term, systems-integrated energy storage · Cardiogenomics · Healthcare Continuum technologies · DNA-based digital data storage · Alternative Quantum Information Processing, Communication, and Sensing
    • pressupost 2022: 167M€
    • obertura: 15/06/2022

Terminis:

• Open: 4 de maig 2022
  • Challanges: 19 d’octubre 2022

El 22 de febrer 2022, entre les 9h30 i les 16h30, hi haurà una jornada virtual EIC applicant’s day” per la presentación dels tòpics 2022 i la constitució de consorcis.

Més información i agenda (en breu)