Investiga

Oberta la convocatòria per participar a la BIO Boston 2018

ICEX ha llançat la convocatòria per participar a la BIO International Convention, la trobada de partnering més important del sector biotecnològic internacional, que aquest any se celebra a la ciutat de Boston del 4 al 7 de juny al Boston Convention & Exhibition Center.

La convocatòria inclou dues modalitats diferents de participació, amb i sense estand, amb avantatges en els preus que representen un estalvi d'entre 150 i 250 euros per entrada respecte dels preus oficials oferts per la fira.

El model de participació ha canviat aquest any i el pavelló ICEX (estand número 543) serà comú per a totes les empreses espanyoles, independentment de la bioregió de la qual procedeixin. Per tant, en aquesta edició les empreses catalanes interessades a participar a la fira, amb o sense estand, hauran de gestionar la seva presència directament a través d'ICEX. Biocat assistirà a la fira i contribuirà a la difusió de la presència catalana a Boston, però no coordinarà la delegació ni exercirà d'interlocutora amb ICEX. Les empreses que vulguin participar a la convenció tenen temps fins al 15 de febrer per presentar la seva sol·licitud.

Dues modalitats de participació
Com en les darreres edicions, ICEX ofereix dues modalitats de participació i les dues inclouen l'entrada Convention Acces & Partnering, la més completa de la fira, que permet accedir al sistema de partnering i concertar reunions al Business Forum, a més de donar accés a tot el programa. Així doncs, com ja va succeir en les últimes edicions, no hi ha partnering dins el pavelló, sinó a la zona Business Forum.
Les modalitats inclouen la possibilitat de sol·licitar 1 o 2 entrades de partnering per empresa.

Sol·licituts:

La sol·licitut ha de gestionar-se online a través de la plataforma de ICEX
Nota: per accedir a la plataforma cal crear un usuari i contrasenya d'empresa prèviament.

La data de tancament de la convocatòria oficial és el dimecres 15 de febrer.

Consulta també la convocatòria d'ICEX per a la BIO 2018.

Més informació: