Investiga

UE: Concurs Europeu sobre Innovació Social 2024: Democràcia Digital

La 12na edició del concurs busca innovacions socials per enfortir l'espai democràtic europeu. Termini 11 de juny 2024

La 12na edició del Concurs Europeu sobre Innovació Social posa èmfasis en la importància de la innovació social digital per enfortir l’espai democràtic de la UE on els actors de l’economia social i la societat civil hi tenen un rol crític.

El concurs busca innovacions socials, tan tecnològiques com no-tecnològiques, amb especial èmfasis en nous models participatius i de compromís, avenços, innovacions creadores de mercat i de tecnologies profundes que donen resposta als objectius de l’actual edició del concurs.

Elegibilitat: entitats establertes en un estat membre UE o associat Horizon Europe que no hagin gaudit d’un premi en una edició anterior (Challange o Impact Prizes)

Finançament: 3 premis amb un import de 75.000EUR, 50.000EUR i 25.000EUR respectivament.

Normes de la convocatòria

Termini 11 de juny 2024, 17h00 CET

El Concurs Europeu sobre Innovació Social (EUSIC) està finançat pel Consell Europeu de la Innovació (EIC) sota el programa Horizon Europe i té com a objectiu premiar les innovacions socials que aportin solucions als reptes de la societat i fomentin el creixement sostenible i inclusiu en Europa.

Si necessiteu més aclariments sobre aquesta convocatòria, podeu contactar amb la Secció de Projectes Europeus i Internacionals de l’OITT: european.office@udg.edu