Investiga

Ajunt. de l’Escala - II Beca en ciències i ciències socials internacionals de la tardor 2024

L’Ajuntament de L’Escala (Girona) ha creat aquesta beca d’àmbit internacional adreçada als investigadors que, de forma individual o col·lectiva, presentin una proposta de recerca que tingui com objectiu el foment de l’estudi en els àmbits de les ciències socials i humanes i de les ciències naturals, i s’atorgarà al millor projecte d’ investigació inèdit en els camps social i científic referits a l’Escala i el seu entorn o àmbit d’influència.

La beca es tracta d’una estada de tres mesos a Sant Martí d’Empúries (l’Escala), durant els mesos (setembre – desembre) de tardor de 2024, a la Casa Forestal de Sant Martí d’Empúries, poble medieval del municipi de l’Escala. Es concedirà al guanyador un ajut a la recerca de 2.500€ (impostos inclosos).

Poden optar aquesta beca els investigadors i les investigadores que presentin un projecte de recerca en els àmbits de la ciència o les ciències socials, amb relació a l’Escala i el seu àmbit territorial, que tinguin una trajectòria de recerca confirmada i que pugui comprometre’s a tenir una presència continuada al llarg de tota l’estada. Es valoraran aquells projectes que es serveixin del context paisatgístic, històric i humà de l’entorn.

El projecte ha de ser inèdit, de temàtica lliure i es podrà proposar un sol projecte.

Les candidatures s’hauran de presentar per via telemàtica a la seu electrònica de l’Ajuntament de L’Escala abans del 27 de juny de 2024.

Podeu informar-vos de la documentació a presentar en el registre així com dels criteris de valoració, i molt més, a les Bases de la convocatòria. I si us cal, podeu trobar més informació a Beques Ajuntament de L'Escala

Podeu adreçar-vos per consultes al telèfon 972 774 848 o al jtorner@lescala.cat