Investiga

UE: Ajuts al desplegament de drons per l’agricultura, ramaderia i silvicultura

El projecte SPADE convoca terceres parts per millorar les capacitats de la tecnologia dels drons i l’ús d’innovació. Termini 10 d’abril 2024

El projecte SPADE (Multi-purpose physical-cyber agri-forest drones ecosystem for governance and environmental observation) finançat sota el programa Horizon Europe de la Comissió Europea té com a objectiu estratègic desenvolupar un ecosistema intel·ligent per abordar el concepte de propòsits múltiples a la llum del desplegament de vehicles aeris no tripulats, per promoure serveis digitals sostenibles a l’abast d’usuaris finals dels sectors d’agricultura, ramaderia i silvicultura.

La primera convocatòria finançarà sis projectes per millorar les capacitat de la tecnologia dels drons i l’ús d’innovació, sempre que les solucions aportades estiguin relacionades amb un dels tres estudis de cas de SPADE:

• Integració d’estudis de casos en camp obert (Espanya)
  • Integració d’estudis de casos forestals (Noruega)
  • Integració de l’estudi de cas de la ramaderia (Grècia)

Elegibilitat: persones jurídiques (PIMEs o centres de recerca) establertes en un estat membre de la UE o associat al programa Horizon Europe

Finançament: fins a 60.000€/projecte de 6 mesos

Pressupost: 360.000€ (per a sis Projectes innovadors)

Termini: 10 d’abril 2024, 17h00 CET

Més informació

Si necessiteu més aclariments sobre aquesta convocatòria, podeu contactar amb la Secció de Projectes Europeus i Internacionals de l’OITT: european.office@udg.edu