Investiga

La Fundació Carulla obre la convocatòria de Premis Lluís Carulla per a projectes culturals transformadors, per impulsar la seva implementació a la societat catalana.

Beneficiaris: Persones majors de 18 anys, empreses, start-ups i organitzacions sense ànim de lucre (associacions, fundacions, universitats, centres d'investigació, escoles artístiques, etc).

Criteris de selecció: Projectes reconeguts que fomentin el creixement, aprenentatge, creativitat i innovació artística, amb un equip emprenedor actiu i un model de negoci sostenible econòmicament i en el temps.

Sectors d'actuació: educació, ciència, tecnologia, digital, humanitats, medioambiental, etc.

- La convocatòria es divideix en les següents fases:

• Pre-selecció de 20 projectes.
  • 1ra fase (Abril - Maig 2024): Acadèmia del premi Lluís Carulla. Formació presencial en mètode Mutare, creativitat, comunicació, habilitats emprenedores i impacte.
  • Selecció de 10 projectes (10 maig 2024)
  • 2na fase (Maig - Setembre 2024): Fase d'incubació. Formació personalitzada i mentoritzada en impuls cultural i empresarial.
  • Selecció de 10 projectes (categoria "impulsats") i dotació d'una beca de 1000€.
  • Selecció de 2 projectes dels "impulsats", que passen a la 3ra fase.
  • 3ra fase (Gener 2025 - Desembre 2026): Fase d'expansió. Dotació de 100.000€ distribuits en:
    • Millor projecte cultural transformador: 60.000€
    • Segon millor projecte / idea transformadora: 25.000€
    • Estudis d'impacte (valorats en 15.000€)

Els 2 projectes seleccionats formaran part de la comunitat Fundació Carulla i Mutare i, seran residents al Hub Cultural de la Fundació Carulla.

Més informació: Bases del premi

Data límit d'inscripció: 29/02/2024, a les 14h.

Suport en la inscripció: valoritzacio@udg.edu