Investiga

UE: CERV - Fas recerca en prevenció de la violència de gènere i violència contra els infants?

Publicades les properes convocatòries pel 2024 del Programa Ciutadania, Igualtat, Drets i Valors (CERV. Citizens, Equality, Rights and Values)

La convocatòria DAPHNE té com a objectiu la lluita contra la violència de gènere i la violència contra infants.

4 prioritats per a l'any 2024:

1. Accions transnacionals per fer front a la violència masclista, a gran escala i a llarg termini;
  2. Accions específiques de protecció i suport a les víctimes i supervivents de la violència masclista;
  3. Accions dirigides a la prevenció de la violència masclista, en l'àmbit domèstic, en les relacions íntimes i en línia, i també accions dirigides als autors;
  4. Accions dirigides a l'efectivitat dels sistemes integrats de protecció infantil.

Amb les propostes finançades sota aquesta aquesta convocatòria es vol donar suport a les següents polítiques:

Elegibilitat

Data límit de presentació de propostes: 24 d'abril del 2024

Per la Prioritat 1:

El consorci ha de ser transnacional, format per un mínim de 2 organitzacions diferents

El coordinador ha de ser una institució sense ànim de lucre.

Pressupost: mínim 100.000€ - màxim 2.500.000€

Durada esperada: 24-36 mesos

Per les Prioritats 2-3-4:

El consorci pot ser nacional o transnacional, format per un mínim de 2 organitzacions diferents

El coordinador ha de ser una institució sense ànim de lucre.

Pressupost: mínim 100.000€ - màxim 1.000.000€

Durada esperada dels projectes: 12-24 mesos