Investiga

La convocatòria EIC Accelerator, dins la modalitat Challenges, roman oberta per poder participar a una sèrie de reptes pre-definits.

Beneficiaris: Start-ups i pimes, empreses de capitalització mitjana (mid-caps) i persones emprenedores o entitats legals que vulguin desenvolupar pimes o mid-caps. Els participants han de ser membres de la Unió Europea o de països associats a Horizon Europe.

A quins reptes et pots presentar ?

• "Novel biomarker-based assays to guide personalised cancer treatment". Suport i acceleració en validacions preclíniques i/o fase clínica 1. Finançament de 65 milions d'€.
  • "Aerosol and surface decontamination for pandemic management". Solucions relacionades amb tecnologies de descontaminació i filtració. Finançament de 65 milions d'€.
  • "Energy storage". Solucions relacionades amb tecnologies per l'emmagatzematge eficient i sostenible d'energia elèctrica i/o tèrmica. Finançament de 100 milions d'€
  • "New European Bauhaus and Architecture, Engineering and Construction (AEC) sector digitalisation for decarbonisation". Solucions basades en tecnologies eficients i sostenibles, reduint l'impacte ambiental d'aquestes. Finançament de 65 milions d'€
  • "Emerging semiconductor or quantum technology components". Solucions en computació, sensòrica i comunicacions quàntiques així com semiconductors relacionats amb sistemes i circuits integrats analògics i digitals. Finançament de 100 milions d'€
  • "Novel technologies for resilient agriculture". Solucions relacionades en l'agricultura regenerativa i salut del sòl, així com adaptacions als problemes climàtics actuals. Finançament de 65 milions d'€.
  • "Customer-driven, innovative space technologies and services". Solucions relacionades amb increments de l'autonomia, reciclatge i infrastructures competitives. Finançament de 65 milions d'€

Com s'estructura la convocatòria ?

1. Presentació de propostes curtes: Resum de la innovació (5 pàgines), pitch-deck (fins a 10 diapositives) i presentació en vídeo (3 minuts).
  2. Un cop rebut el posterior feedback (aproximadament 4 setmanes), es demanarà presentar la proposta completa.
  3. Presentació de la proposta completa: Inclou pla de negoci i informació completa sobre l'estructura i finançes de la pròpia empresa. Els passos del projecte s'estructuran en fites. Fins 4 d'octubre !
  4. Presentació pitch, davant d'un jurat

Més informació (reptes): ENLLAÇ

Data límit d'inscripció (per proposta completa): 04/10/2023, a les 17h (CET).

Suport en la inscripció: valoritzacio@udg.edu