Investiga

UE: Ajuts a projectes multidisciplinaris RDI sobre la privacitat dels usuaris i govern de les dades

1.98M€ per enfortir la privacitat de les dades dels usuaris i proveir marcs sòlids de governança de les dades. Termini 20 de setembre 2023

El projecte NGI TrustChain: Fostering a Human-Centered Trustworthy and Sustainable Internet ha obert la segona convocatòria de finançament en cascada amb la temàtica “User privacy and data governance” per incorporar terceres parts que puguin definir, actualitzar/ampliar l’estat de l’art i desenvolupar les següents solucions.

La convocatòria es dirigeix especialment a personal desenvolupador, innovador, investigador, PIMEs, emprenedor que treballin en diferents temàtiques rellevants per la NGI i dominis d’aplicació en la intersecció entre l’àmbit tècnic, les ciències socials i humanitats així com qualsevol altre com la economia, el medi ambient, etc que puguin contribuir a la visió de la NGI TrustChain.

Elegibilitat:

Es pot aplicar de les següents formes

• Persona física individualment o en equip de diferents persones físiques
  • Entitats jurídiques, amb o sense ànim de lucre,
  • Qualsevol combinació de les anteriors

Sempre i quan estiguin establertes en un estat membre de la UE o associat al programa Horizon 2020 o Horizon Europe.

Pressupost:

• 1.989.000€ per a la 2na convocatòria (fins a 17 projectes)
  • 8.8M€ per a les cinc convocatòries

Termini: 20 de setembre 2023, 17h00 CET

Text de la convocatòria | Guia dels sol·licitants

Webinar (31/07/2023)

Sol·licitud telemàtica

Més informació

La NGI TrustChain s’ha llançada al gener del 2023 en el marc del Mercat Únic Digital, forma part de la Next Generation Internet de la Comissió Europea, i està finançada a través del programa Horizon Europe amb l’objectiu d’estructurar el Internet del futur com una plataforma interoperable que promou els valors europeus d’obertura, inclusivitat, transparència, privacitat, cooperació i protecció de dades. Tindrà cinc convocatòries dotades amb 8,775M€.

Si necessiteu més aclariments sobre aquesta convocatòria, podeu contactar amb la Secció de Projectes Europeus i Internacionals de l’OITT: european.office@udg.edu