Investiga

Ajuts a projectes de disrupció empresarial

Els Ajuts a projectes de disrupció empresarial et permetran avançar a noves iniciatives disruptives. Ajuts per Empreses, però podem anar subcontractats.

Atenció! Aquestes subvencions obren el 4 de setembre 2023.

Subvencions per a projectes d'innovació oberta i disruptiva que inclou les següents línies:

1. Projectes d'ideació i desenvolupament de noves iniciatives disruptives.
  2. Projectes de desenvolupament d'empreses emergents (start-up) per a la realització de proves pilot conjuntament amb una entitat col·laboradora.

Beneficiaris

• Línia 1: poden ser beneficiàries les empreses amb establiment operatiu a Catalunya de com a mínim 5 anys de vida a data de la sol·licitud de l'ajut. Com a data de constitució de l'empresa, es considerarà la data d'inscripció de l'empresa al Registre Mercantil o registre anàleg.
  • Línia 2: poden ser beneficiaries les empreses emergents (start-up) tecnològiques amb tecnologia pròpia i establiment operatiu a Catalunya que compleixin els requisits.

Quantia

La quantia de la subvenció serà del 100% de la despesa subvencionable acceptada amb un màxim de 25.000 euros per projecte.

Termini

El termini de presentació de sol·licituds anirà des de les 09:00 hores del dia 4 de setembre de 2023 fins a les 14:00 hores del dia 16 d'octubre de 2023.

Més Info: https://www.accio.gencat.cat/ca/serveis/cercador-ajuts-empresa/ajutsiserveis/23260-accio-ajuts-projectes-innovacio-oberta-disruptiva

Contacte OITT: valoritzacio@udg.edu