Investiga

El European Institute of Innovation and Technology (EIT) Health, obre la convocatòria pel Programa DiGinnovation per startups europees en salut digital que busquin transferir les seves tecnologies a mercat.

Beneficiaris: Startups en salut digital, amb ànim de lucre, establerta a un dels estats membres de la Unió Europea o dels països associats a Horizon Europe. Les startups han de tenir CEO i empleats treballant a temps complet.

El programa s'estructura en 9 mesos, amb un finançament màxim de 350k€, co-finançat almenys el 30% per la startup que hi apliqui.

Què ofereix el programa?

• Mentoria personalitzada
  • Coneixement
  • Impacte positiu
  • Contactes

Les tecnologies han de tenir una maduresa IML7 (validació de la solució) o IML8 (aprovació), i aconseguir un nivell de maduresa IML9 (Ús clínic) un 1 any després de la finalització del programa.

Més informació: ENLLAÇ

Data límit d'inscripció: 30/09/2023.

Suport en la inscripció: valoritzacio@udg.edu