Investiga

Santander X Spain Award | University 2023

Premis d'emprenedoria universitaries

Els participants hauran de complir els següents requisits:

* Ser major de 18 (divuit) anys.

* Residir a Espanya.

A més, almenys una persona integrant de l'equip emprenedor universitari haurà de reunir i acreditar un dels requisits següents:

* Ser estudiant, professor o treballador d'una universitat espanyola.

* Mentor actual en una incubadora dins una Universitat espanyola

* Emprenedor actual d´una incubadora d´una Universitat espanyola.

El projecte:

No ha de tenir beneficis ni estar constituït com a empresa
L'equip ha de tenir obligatòriament un mínim de 2 integrants i un màxim de 5.
Disposar d'un prototip conceptual llest per a la seva validació al mercat amb clients potencials.
Estar basats en la tecnologia i ésser innovador. Es valoraran aquells projectes amb potencial de disrupció i que siguin altament escalables.
Preferentment es recomana que almenys 1 cofundador sigui un parlant nadiu o fluid en anglès, ja que podrà ser requerit en cas que el projecte sigui seleccionat per competir al Santander X Global Award.

Premi:

Es premiaran els 3 millors projectes que rebran:

5.000*€ per al primer classificat.
3.000*€ per al segon classificat.
2.000*€ per al tercer classificat.

*Aquestes quanties patiran la retenció fiscal oportuna.

Més Info: https://app.santanderx.com/calls/santander-x-spain-award-university-2023

Contacte OITT: valortizacio@udg.edu