Investiga

Quantum Catalyst Fund, fase 1 i fase 2

L'objectiu d'aquesta competició és explorar el benefici d'utilitzar tecnologies quàntiques en diversos àmbits d'interès per al Govern del Regne Unit i accelerar l'adopció de solucions quàntiques per part del sector públic i en benefici públic.

Les tecnologies quàntiques s'han desenvolupat molt en els últims deu anys, ajudades pel suport del Programa Nacional de Tecnologies Quàntiques del Regne Unit. No obstant això, existeix una comprensió parcial del potencial de les tecnologies quàntiques dins del Govern del Regne Unit i del sector públic.

L'objectiu del Quantum Catalyst és ajudar els innovadors i al Govern del Regne Unit a arribar a un enteniment comú, considerant com el potencial de les tecnologies quàntiques satisfà les necessitats específiques d'un determinat sector.

Fases del projecte:

• Fase 1. Heu de realitzar un estudi amb una planificació detallada per a una aplicació específica de tecnologies quàntiques en el sector públic. S'ha d'alinear això amb els àmbits d'interès dels Governs del Regne Unit. La fase 1 és una oportunitat per a col·laborar amb un departament o organització governamental en el repte que proposen desenvolupar més en la fase 2.
  • Fase 2. En una demostració, el vostre projecte serà provat per assegurar i demostrar que la proposta desenvolupada és adequada i factible per satisfer una necessitat o problema específic per al Govern.

Data límit: 28 de juny de 2023

Enllaç a la convocatòria

Contacte: support@iuk.ukri.org

Suport en la inscripció: valoritzacio@udg.edu