Investiga

5a Edició del Programa iFest: competició de reptes de Catalunya en innovació i emprenedoria

L’iFest és un programa de la Generalitat de Catalunya adreçat a joves entre 15 i 30 anys, que ofereix acompanyament i formació en emprenedoria i innovació, amb l'objectiu de promoure el talent i fomentar la creació de solucions per a la societat que provinguin de la ciència, la tecnologia i la disrupció.

El programa compta amb el suport de les universitats catalanes i la participació d’organitzacions i empreses referents en innovació, com ara Aigües de Barcelona, la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI), la Fundació Mobile World Capital, l’Hospital Sant Joan de Déu, el Sónar+D i l’Hospital Vall d’Hebron, que seran les qui llençaran els reptes a les persones participants.

Categories de beneficiaris:

1. Júnior: joves de 15 a 18 anys
  2. Sènior: joves de 18 a 30 anys

Activitats

1. iFest Open Campus: El campus de l'emprenedoria i la innovació. Espai de coneixement obert adreçat a la comunitat educativa i acadèmica de Catalunya (previsió setembre)
  2. iFest Bootcamp: Formació intensiva i mentoratge per a la preparació dels reptes a través de la metodologia design thinking (opcional), inscripcions fins al 9 de febrer a https://bootcamp.ifest.cat/login/institution/ifest
  3. iFest Competition: Els equips hauran de buscar solucions als reptes plantejats per 6 organitzacions i 5 departaments de la Generalitat de Catalunya. Els equips de la Categoria Sènior es poden presentar amb un repte lliure, inscripcions fins a l'11 d'abril.
  4. iFest Acceleration: Acceleració i mentoria per validar i testejar els projectes guanyadors de la Competition al mercat real i per conèixer diferents ecosistemes.

Més Informació: https://ifest.cat/

Suport en la inscripció: valoritzacio@udg.edu