Investiga

Les Universitats catalanes UB, UAB, UPC i UPF, amb el finançament del Departament d'Empresa i Treball de la Generalitat, i amb el cofinançament del Fons Social Europeu Plus, organitzen el Programa "De la Ciència al Mercat" de foment de la transferència de tecnologia i coneixement.

Es tracta d'un programa formatiu gratuït, adreçat a 25 persones doctorands/amb títol de doctor/a i estudiants de màster amb interès en l'emprenedoria científica, amb l'objectiu d'ajudar-los a conèixer les eines necessàries per poder explorar les possibilitats de creació d'una empresa basada en els seus projectes de recerca.

EL PROGRAMA OFEREIX:

• Formació: Fins a 104 hores.
  • Networking: visites a intal·lacions i institus de recerca i innovació
  • Mentoria: Cada projecte gaudirà d’entre 2 i 10 hores de tutoria individualitzada amb professionals experts del sector.

Persones Beneficiàries: Alumnat de màster o doctorat de qualsevol universitat, amb una tecnologia diferencial, amb ganes de posar en valor la seva tesi o tesina i formar part d'un equip emprenedor.

Horari del Programa: entre el 17/10/2022 i el 14/12/2022 entre les 10h a les 14h

Lloc: Presencial a l’StartUB!Lab (C/ Pau Gargallo, 30 · Barcelona - entrada pel carrer Pascual i Vila)

Data límit d'inscripcions: fins al dijous 15 de setembre de 2022

Més Informació i inscripcions: https://www.cienciamercat.cat/ca/