Investiga

Ajuda a la investigació Legat Pasqual Maragall - Fundació Catalunya Europa (Ref.3405)

Fundació Catalunya Europa ha convocat l'ajut a la investigació "Legado Pasqual Maragall" 2017 per promoure i estimular entre els investigadors/es la realització d'estudis sobre els principals àmbits en els que es materialitzarà el pensament i l'acció política de Pasqual Maragall. El termini oficial de presentació de sol·licituds, que ja està obert, tancarà el 23 de maig de 2017.

L'objectiu de la Convocatòria d’ajuda a la Investigació Legat Pasqual Maragall és el de promoure i estimular entre els investigadors/es la realització d’estudis sobre els principals àmbits en els que es materialitzarà el pensament i l’acció política de Pasqual Maragall, tant en una dimensió històrica com en el seu plantejament actual.

Presentació instància: Sol·licitud

Per optar a la convocatòria d’investigació s’ha de presentar l’imprès de sol·licitud degudament signada per la persona candidata, s’ha de presentar en format electrònic a la Fundació Catalunya Europa (info@catalunyaeuropa.net) amb el concepte “Ayuda a la Investigación Legado Pasqual Maragall”.

Data límit:La data límit per a la presentació de les sol·licituds es el dia 23 de maig de 2017 (inclòs).

Import: L’ajuda a la investigació “Legado Pasqual Maragall” es dotarà amb 8.500 € anuals, que es preveu en 2 pagaments de 4,250 € cadascun. A més de l’ajuda econòmica, la Fundació Catalunya Europa impulsarà la publicació del treball derivat de la investigació.