Investiga

Fi:
25/04/2024 - 11:00
Lloc:
Podrà seguir-se presencialment a ACCIÓ (Passeig de Gràcia, 129) o virtualment.
Format:
Híbrid
Organitzador
ACCIO
Inscripcions

En aquesta sessió podràs conèixer la nova convocatòria d’ajuts Nuclis d'R+D Green en canvi climàtic.

Es presentaran les característiques d'aquests ajuts per a la realització d'activitats de recerca industrial i desenvolupament experimental, que podran portar a terme les empreses de forma individual o en cooperació amb altres empreses i/o amb un soci desenvolupador acreditat TECNIO i/o soci internacional.

Els projectes d’R+D d’aquesta convocatòria han de tenir com a objectiu la generació de productes, processos o serveis que estiguin alineats amb:

• La reducció d’emissions de gasos amb efecte hivernacle, com el desenvolupament de materials sostenibles, les energies renovables o la mobilitat sostenible.
  • L’adaptació als impactes del canvi climàtic i la reducció de la vulnerabilitat dels sistemes naturals i socioeconòmics, com l’eficiència en l’ús de l’aigua, el sòl, l’energia, la millora en la biodiversitat o la contribució a la resiliència del territori.

Els projectes han de ser liderats per una empresa catalana i tenir com a objecte el progrés de la tecnologia. Es considerarà que hi ha progrés tecnològic quan l’objectiu del projecte estableixi un avenç de com a mínim un punt respecte als Technology Readiness Levels (TRL) compresos entre el TRL 3 i TRL7.

En cas d’un projecte en cooperació internacional, aquest soci internacional haurà de tenir establiment operatiu en un dels territoris elegibles en la convocatòria: Alemanya, Dinamarca, Països Baixos, Regne Unit, França, Itàlia, Bèlgica, Israel, Brasil, Índia, Singapur, Japó, Corea del Sud, Austràlia, províncies d’Alberta i Quebec (Canadà), Estats de Califòrnia, Nova York, Massachusetts (Estats Units) i les municipalitats amb categoria provincial de Pequín i Shanghai, i la regió administrativa especial de Hong Kong (Xina).

Vols parlar del teu projecte amb un expert? Sol·licita una reunió personalitzada:

Si tens una idea de projecte d’R+D+i o necessites assessorament en l’estructuració del teu projecte, a partir del dia 25 d'abril trobaràs disponible un formulari al nostre web per sol·licitar reunions personalitzades amb els tècnics d’ACCIÓ i validar l’encaix de la idea en la convocatòria presentada.

Les reunions es mantindran amb posterioritat a la sessió i una vegada s'hagi emplenat el formulari de proposta de projecte. Els gestors d’ACCIÓ es posaran en contacte amb tu per confirmar el dia i l’hora de la reunió.

Atenció! El formulari per sol·licitar reunions encara no està actiu, a partir del dia 25 el podràs trobar disponible a la nostra pàgina d'Assessorament en tecnologia i projectes d'R+DDurant la sessió de presentació també es compartirà l'accés al formulari.

No t'ho perdis!

web: https://agenda.accio.gencat.cat/cercador/-/actes/2024/04/25/1738874/presentacio-de-la-convocatoria-2024-nuclis-drd-en-canvi-climatic?backToSearch=/cercador/-/actes/cercador