Investiga

UE: HEU – InfoDay Convocatòries 2024 de les Missions en salut, clima i medi ambient

Inici:
25/04/2024 - 09:30
Fi:
26/04/2024 - 17:15
Lloc:
Format:
Organitzador
Comissió Europea
Web:

Els dies 25 i 26 d’abril 2024, la Comissió Europea organitza una jornada informativa online per presentar les convocatòries 2024 de les “Missions” del programa Horizon Europe.

La programació es la següent:

25 d’abril

• Missió d’adaptació al canvi climàtic
  • Missió del sol
  • Missió dels oceans i aigües

26 d’abril

• Missió del càncer
  • Missió ciutats intel·ligents
  • Nova Bauhaus europea activitats transversals

La presentació inclourà també un informe sobre l’estat d’implementació de la missió i els participants podran plantejar preguntes.

Més informació | Programa