Investiga

12/03 - UE: Propietat intel·lectual i industrial en biotecnologia !

Inici:
12/03/2024 - 10:30
Fi:
12/03/2024 - 12:00
Lloc:
Format:
Organitzador
Consell Europeu d'Innovació i Agència Executiva de les pimes

El Consell Europeu d'Innovació i l'Agència Executiva de les pimes organitzen una sessió formativa ONLINE, per parlar sobre la importància de protegir les innovacions biotecnològiques.

Durant la sessió s'introduiran els aspectes rellevants de protecció intel·lectual, el context en desenvolupament dels productes, així com el desenvolupament i manteniment d'un portofoli de tecnologies.

La sessió serà presidida pel Dr. Sebastian Tegethoff, soci sènior de Fortmann Tegethoff Intellectual Property Attorneys.

La jornada s'organitzarà en 1 hora de presentació, seguida per 15 minuts de torn obert de preguntes.

Més informació i inscripcions: ENLLAÇ

Activitats relacionades