Investiga

UE: OpenCosmos: 8-09 Webinari Xarxes Doctorals (MSCA Doctoral Network)

Inici:
08/09/2022 - 09:00
Fi:
08/09/2022 - 14:00
Lloc:
Organitzador
OpenCosmos
Inscripcions
Properament
Web:
Properament

Us convidem a participar al webinari Com desenvolupar amb èxit propostes per Xarxes Doctorals Marie Sklodowska Curie (MSCA Doctoral Networks), el proper 8 de setembre 2022, de 9h a 14h.

El webinari està organitzat per la plataforma OpenCosmos, i impartit per Nikolaos Floratos i Marie Prouteau.. Tractarà temes pràctics de redacció de la proposta, en una sessió participativa amb possibilitat de resoldre dubtes. Consulteu el programa aquí.

Podreu fer la inscripció a la Intranet.

Per poder gaudir d'aquest webinari cal estar registrat a la plataforma OpenCosmos, amb el correu electrònic @udg.edu. Si encara no ho heu fet, teniu tota la informació sobre la plataforma i el procés de registre aquí.

Per qualsevol consulta que pugueu tenir, podeu escriure un correu a la Secció de Programes Europeus i Internacionals a european.office@udg.edu