Investiga

Fi:
06/10/2017 - 00:00
Lloc:
La N@VE (Calle Cifuentes, Madrid, España)
Organitzador
Garriga i South Summit
Inscripcions
Web:

South Summit és l'event que connecta els emprenedors innovadors amb els més importants inversors del mòn i corporacions que busquen augmentar la competitivitat global a través de la innovació.

Aquest any 2017 que es celebrarà els dies 4-6 d'octubre, s'organitzarà a més a més la primera Competició de Startup juntament amb Garrigues, una firma internacional de serveis legals i fiscals que assessora en dret empresarial.

L'objectiu del STARTUP COMPTETITION és la recerca del talent més innovador, per la qual busquen startups que han sigut creats en l'entorn de la universitat o que es trobin en etapes inicials de desenvolupament dels següents àmbits:

• Business & Productivity Services
  • Big Data
  • Machine Learning
  • Robotics
  • Legal Tech
  • Blockchain

Dels 4 Startup seleccionats tindràn els beneficis de:

• 3 tickets gratuits pels membres de l'equip.
  • Spot a l'estand de Garrigues al South Summit.
  • Entre d'altres opcions.

I a més per al guanyador:

• 30h d'assessorament de part de Garrigues.

Per participar-hi cal inscripció prèvia abans del 15 de septembre a l'enllaç. Per qualsevol dubte podreu adreçar-vos a valoritzacio@udg.edu