Investiga

ACCIÓ Startup Forum: connexió d'inversors i Startup's (22 i 23 de Novembre)

Inici:
15/11/2021 - 00:00
Fi:
23/11/2021 - 23:59
Lloc:
Casa Llotja de Mar (Barcelona)
Organitzador
ACCIO
Web:

L'Agència Catalana per la Competitivitat i Internacionalització de l'empresa (ACCIÓ) de la Generalitat de Catalunya, organitza el nou ACCIÓ Startup Forum, un esdeveniment que aglutina el tradicional Fòrum d'Inversió i els Startup Hub Events. El nou ACCIÓ Startup Forum connectarà inversors i startups en diverses activitats els propers 22 i 23 de novembre. Tot plegat tindrà lloc en el marc del Tech Spirit Barcelona, a la Casa Llotja de Mar de Barcelona, unes jornades que uniran el conjunt l'ecosistema emprenedor.

En l'esdeveniment tindrà lloc la competició de pitches més gran de Catalunya, la Catalan Pitch Competition, centrarà l'atenció d'inversors i emprenedors per conèixer i votar les startups més innovadores i amb més potencial de creixement. Una jornada que servirà per descobrir la Startup catalana de l'any. Per altra banda, l'ACCIÓ Startup Forum esdevindrà una gran oportunitat de fer networking amb inversors locals i internacionals en diverses activitats enfocades a promoure el finançament per a startups.

Inscripcions: ENLLAÇ.

Més Informació:  ENLLAÇ