Investiga

Bridge2HE with NCPs; Comissió Europea; APRE; Entrerprise Europe Network
Inscripcions
Web:

La xarxa dels Punts de Contacte Nacionals Horizon Europe del projecte Bridge2HE us convida a participar a l’esdeveniment de corretatge virtual per a les properes convocatòries del Clúster 5: Clima, Energia i Mobilitat d’Horizon Europe.

L’objectiu principal d’aquest esdeveniment internacional és reunir tots els grups d’interès rellevants que vulguin sol·licitar finançament a les convocatòries Horizon Europe - Cluster 5, donant suport al desenvolupament de consorcis i idees de projectes.

Qui hi hauria d’assistir?

L'esdeveniment és adequat per a tothom que tingui interès en els propers temes Horizon Europe - Cluster 5:

• Universitats
  • Centres de Recerca
  • Empreses privades (incloses les pimes i les grans empreses)
  • Municipis
  • Associacions / Federacions
  • Autoritats públiques / organitzacions governamentals
  • ONG
  • Clústers, altres parts interessades en R + D

Es recomana als futurs coordinadors i socis interessats de tots els estats membres europeus o països associats que assisteixin a l'esdeveniment.

L’esdeveniment us proporcionarà l’oportunitat de:

• discutir i perfeccionar les vostres idees de projecte amb possibles socis
  • construir col·laboracions i unir-se a consorcis

Enfocament temàtic

L’esdeveniment se centra en les següents convocatòries d’Horizon Europe - Cluster 5 2021:

• Ciències del clima i respostes
  • Solucions intersectorials per a la transició climàtica
  • Subministrament energètic sostenible, segur i competitiu
  • Ús energètic eficient, sostenible i inclusiu
  • Solucions netes i competitives per a tots els modes de transport
  • Serveis de transport segur i resistent i de mobilitat intel·ligent per a passatgers i mercaderies

L'esdeveniment és gratuït, però cal registrar-se abans del 5 de juliol i activar el perfil per assistir a l'esdeveniment d'intermediació. Quan us registreu, empleneu com a mínim un article del mercat amb informació sobre quina experiència voleu oferir o sol·licitar dins de l’abast de les convocatòries.