Investiga

Organitzador
Comissió Europea
Web:

En el marc del pilar 1 d’Horizon Europe, les accions Marie Skłodowska-Curie (MSCA) financen una investigació i una innovació excel·lents i doten els investigadors i les investigadoes, en totes les etapes de la seva carrera de nous coneixements i habilitats, mitjançant la mobilitat transfronterera i l’exposició a diferents sectors i disciplines.

Les MSCA també financen el desenvolupament de programes excel·lents de formació doctoral i postdoctoral i projectes de recerca col·laborativa a tot el món. En fer-ho, aconsegueixen un impacte estructurador en institucions d’ensenyament superior, centres de recerca i organitzacions no acadèmiques.

L’esdeveniment en línia presentarà el programa MSCA d’Horizon Europe i animarà les organitzacions i investigadors/res a presentar-se a la candidatura. Les persones participants aprendran sobre els canvis: a Horizon Europe es simplificarà MSCA per facilitar la seva comprensió, implementació i sol·licitud de finançament.

La sessió està oberta a investigadores, investigadores, institucions d’educació superior, instituts de recerca, agències de finançament de la investigació i  altres organitzacions implicades actualment en les MSCA, o interessades a presentar-se a futures convocatòries de finançament per primera vegada. També es recomana a les organitzacions del sector privat i a altres actors socioeconòmics que assisteixin i coneguin les oportunitats que la MSCA ofereix per a la cooperació intersectorial.

Programme of the online event

14:00 Welcome and general presentation of the Marie Skłodowska-Curie Actions
14:30 Supporting institutions through collaborative research and programmes: Doctoral Networks, Staff Exchanges and COFUND
15:45 Supporting excellent research through experienced researcher’s career development and training: Postdoctoral Fellowships