Investiga

Organitzador
Comissió Europea
Web:

En el marc del pilar 2 d’Horizon Europe, el clúster 2 “Cultura, creativitat i societats innovadores” se centra en els reptes relacionats amb la governança democràtica, el patrimoni cultural i l’economia creativa, així com en les transformacions socials i econòmiques. El clúster cobreix àrees prioritàries per a la Comissió, com ara un nou impuls de la democràcia europea, la promoció de l'estil de vida europeu i una Europa més forta al món.

També tracta qüestions rellevants per a les transicions verdes i digitals i la recuperació post-COVID 19.

S'espera que tots els temes d'aquest clúster estiguin relacionats amb ciències socials i humanitats i incloguin una dimensió de gènere.

Programme of the online event

Welcome and general presentation of the Cluster 2 2021 Work Programme

9:00 - 9:20 | Plenary session

The Cluster 2 co-chairs will welcome participants and give a general presentation of the policy context of the Cluster. Novelties introduced in Horizon Europe compared to Horizon 2020 will be succinctly covered.

9:35 - 10:35 | Live presentation + Q&A

10:50 - 11:50 | Live presentation + Q&A