Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
Tancar

Investiga

Agents Research Lab.

Codi del grup:
GRCT0069
Nom del grup:
Agents Research Lab.
Àmbit:
Àrea Tècnica
Investigador/s principal/s:
Doctor  JOSE LUIS DE LA ROSA ESTEVA
Telèfon:
Fax:
Correu:
peplluis@eia.udg.edu
Plana web:
Adreça:
C/Universitat de Girona, Edifici P-IV (Montilivi)
Població:
17003  Girona

Membres del grup

Per modificar o rectificar les dades,
poseu-vos en contacte amb l'OITT: recercaoitt@udg.edu

Escull quins tipus de galetes acceptes que el web de la Unviersitat de Girona pugui guardar en el teu navegador.

Necessàries

Les imprescindibles per facilitar la vostra connexió. No hi ha opció d'inhabilitar-les, atès que són les necessàries pel funcionament del lloc web.

Preferències

Permeten recordar les vostres opcions (per exemple llengua o regió des de la qual accediu), per tal de proporcionar-vos serveis avançats.

Analytics

Marketing

Per a oferir continguts publicitaris relacionats amb els interessos de l'usuari, bé directament, bé per mitjà de tercers (“adservers”). Cal activar-les si vols veure els vídeos de Youtube incrustats en el web de la Universitat de Girona.