Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
Tancar

Investiga

ERAMSCI (Anàlisi i creació de continguts audiovisuals i escènics en la cultura contemporània)

Codi del grup:
GRAD0003
Nom del grup:
Àmbit:
Investigador/s principal/s:
Doctor  EDUARD MOLNER CLOSAS
Telèfon:
Correu:
paola.locascio@eram.cat
Plana web:

Membres del grup

Per modificar o rectificar les dades,
poseu-vos en contacte amb l'OITT: recercaoitt@udg.edu

Escull quins tipus de galetes acceptes que el web de la Universitat de Girona pugui guardar en el teu navegador.

Necessàries

Les imprescindibles per facilitar la vostra connexió. No hi ha opció d'inhabilitar-les, atès que són les necessàries pel funcionament del lloc web.

Preferències

Permeten recordar les vostres opcions (per exemple llengua o regió des de la qual accediu), per tal de proporcionar-vos serveis avançats.

Analytics

Marketing

Per a oferir continguts publicitaris relacionats amb els interessos de l'usuari, bé directament, bé per mitjà de tercers (“adservers”). Cal activar-les si vols veure els vídeos de Youtube incrustats en el web de la Universitat de Girona.