Investiga

Gestió i avaluació de la investigació

Accions dissenyades per fer front a les mancances identificades relacionades amb la gestió de projectes i recursos de recerca i avaluació.

Desplegar un sistema d'informació de recerca actual (CRIS) fusionant informació de recerca de diferents fonts i bases de dades per descriure i informar sobre la recerca (activitats) de la institució, les seves unitats organitzatives i individus per a una millor planificació estratègica.

Desplegar un inventari fàcil d'utilitzar per a tots els equips científics i tecnològics disponibles en departaments, instituts i centres de recerca. L'inventari ha de proporcionar una visió general de les capacitats científiques i tècniques, a més de recollir tots els requisits relatius a problemes de manteniment o seguretat i salut.

L'avaluació interna dels investigadors individuals mitjançant el reconeixement de la condició d'Investigador Actiu (IA) és una manera de millorar l'activitat investigadora. El percentatge d'investigadors reconeguts com a IA ha augmentat al llarg dels anys fins a superar el 95%. Així, es poden establir nous objectius per animar els investigadors a millorar encara més la seva recerca.

Establir una estratègia a llarg termini per a les infraestructures de recerca de TI per satisfer les necessitats de computació d'alt rendiment i gestió de dades basada en els estàndards de dades científiques FAIR i la custòdia.