Internacional

Convocatòria de Mobilitat Internacional Erasmus+ KA131 per estudiants de Doctorat 2022

Avui s’ha publicat la Convocatòria de Mobilitat Internacional per estudiants de Doctorat en el marc del Programa Erasmus+ KA131 2022.

Us informem que ja està publicada oficialment la Convocatòria de Mobilitat Internacional per estudiants de Doctorat en el marc del Programa Erasmus+ KA131 2022.

Les convocatòries de mobilitat internacional habituals han passat a ser per estudiants de grau i màster i hem creat una nova convocatòria de mobilitat exclusiva per a doctorands.

Aquesta convocatòria permetrà aprofitar millor les opcions de mobilitat del nou Programa Erasmus+ que, com a novetat, incorpora la opció de realitzar dos tipus d’estades (curtes: de 5 a 30 dies i llargues : de 2 a 12 mesos) als estudiants de Doctorat.

La convocatòria està oberta i es poden presentar sol·licituds fins l’1 d’octubre de 2022. Les mobilitats es podran realitzar fins l’1 de desembre del 2022.

La informació actualitzada ja es pot consultar a la pàgina web de l’Oficina Internacional.