Institut de Recerca sobre Qualitat de Vida (IRQV)

Participació de l’IRQV a la Trobada amb Sostre de Girona

La necessitat d’espais culturals

L’Institut de Recerca sobre Qualitat de Vida ha estat present a la Festa de Tardor de les Trobades amb Sostre de Girona celebrada el 24 d’Octubre a l’espai de la Ronda Pedret, 1.

Aquest espai de l’Ajuntament de Girona s’ha començat a rehabilitar per reivindicar un lloc cultural de trobada que tingui en compte el col.lectiu de persones sense llar de Girona.

En aquesta trobada han intervingut la regidora de Cooperació Amy Sabaly, el regidor de l’oposició Maxi Fuentes i el director del Centre d’Acollida i Serveis Socials La Sopa, Carles Fàbregas.

La iniciativa prové de l’educador de carrer Edu Sívori i ha comptat amb la col.laboració d’activites culturals com el pintor Oriol Tuca i la poetessa Consol Vidal.

El col.lectiu de persones sense llar i la millora de la seva qualitat de vida són una de les línies d’estudi de l’Institut de Recerca sobre Qualitat de Vida.