Institut de Llengua i Cultura Catalanes

L'ILCC participa al Jove Campus de Recerca 2019

Es va impartir un taller de metodologies de recerca aplicades al Treball de recerca de Batxillerat, una sessió sobre literatura i patrimoni en el terreny digital i una sessió-debat smb investigadors predoctorals de l'ILCC

L'Institut de Llengua i Cultura Catalanes va col·laborar activament en el Jove Campus de Recerca 2019, adreçat a alumnes de Batxillerat, que va tenir lloc durant el mes de juliol. La coL·laboració de l'ILCC es va adreçar a orientar els i les alumnes en l'enfocament i execució de les diverses fases del treball de recerca, així com a donar a conèixer les investigacions que s'estan duent a terme i nous camps i aplicacions en el terreny de la filologia.

Personal i investigadors de l'ILCC van impartir un taller de metodologies de recerca aplicades al Treball de recerca de Batxillerat an l'àmbit de les humanitats i les ciències socials, una sessió sobre literatura i patrimoni en el terreny digital i una sessió-debat smb investigadors predoctorals de l'ILCC del camp de la filologia.