Institut de Llengua i Cultura Catalanes

Cromos, pel·lícules i estrelles, la col·lecció de cromos d’Albert Rossich (ILCC-UdG)

Exposició temporal de la col·lecció de cromos de cinema del doctor Albert Rossich (ILCC-Universitat de Girona).

Aquest dijous 12 de juliol s’ha inaugurat l’exposició Cromos, pel·lícules i estrelles. La col·lecció de cromos de cinema d’Albert Rossich del doctor Albert Rossich (ILCC-UdG) al Museu del Cinema – Col·lecció Tomàs Mallol de Girona. L’exposició es podrà visitar fins al 27 de gener del 2019.

La col·lecció del professor i col·leccionista Albert Rossich pretén mostrar la relació entre els cromos i el col·leccionisme dels cromos amb el cinema. Al llarg dels anys, s’han utilitzat diferents sistemes per promocionar les pel·lícules. Un d’ells, i el que s’ha mantingut més inalterable, han estat els cromos de pel·lícules i estrelles.

Els assistents a l’acte d’inauguració varen ser l’alcaldessa de Girona i presidenta de la Fundació Museu del Cinema – Col·lecció Tomàs Mallol, Marta Madrenas; el director del Museu del Cinema i co-comissari de l’exposició, Jordi Pons; el co-comissari de l’exposició, Albert Rossich i el regidor de Cultura, Benestar Social i Ciutadania, Carles Ribas.

Per a més informació, consultar el web del Museu del Cinema.