Grup de Recerca en Noves Dianes Terapèutiques

Jornada especial per l'ONCOSWIM

El pròxim dia 1 de maig es durà a terme al GEIEG de Sant Ponç una Jornada especial per l'ONCOSWIM. Les doctores de Targetslab-oncologia, Teresa Puig i Gemma Viñas participaran en l'esdeveniment que donarà a conèixer un nou equip de l'ONCOSWIM, format per nens, que nedarà la cursa de 30 km.

El GEIEG es suma a la lluita contra el cpancer de mama. El dia 1 de maig, a partir de les 9: 45h el GEIEG de sant Ponç acollirà diferents activitats vinculades a l'ONCOSWIM, adreçades a recapatar diners per la recerca contra el càncer.

Aquesta cursa de natació, ja molt consolidada a casa nostra i que tant ha ajudat a Targetslab en la seva recerca contra el càncer de mama Triple Negatiu, tindrà un nou alicient aquesta edició. Es tracta de la participació d'un equip de menors d'edat que correran els 30Km. de cursa. Porten el dorsal 14 i s'anomenen ELS NENS DEL GEiEG. L'equip està format per: Agustí Planas Sala, Pol Barceló Fulladosa, Miquel Izquierdo Sais, Teo Marín Errando i Èric Izquierdo Sais. La presentació d'aquest equip serà a les 12h del migdia. Abans però, RADIKALSWIM i els campions mundials de Triatló,VINCENT LUIS  i DAVID MCNAMEE obriran la diada.

Les doctores de Targetslab, Teresa Puig i Gemma Viñas parlaran sobre l'estat de l'estudi que està duent a terme sobre el càncer de mama Triple Negatiu.