Grup de Recerca en Noves Dianes Terapèutiques

Teresa Puig a la Direcció General de Transferència

La IP de Targetslab compaginarà la seva feina a la UdG amb un encàrrec de la Direcció General de Transferència de la Generalitat, per organitzar un Fòrum que posarà en contacte centres de recerca i universitats amb els diferents clústers empresarials del país.

La Dra. Puig ha rebut l’encàrrec de la Direcció General de Transferència de la Generalitat d’estructurar i coordinar l’execució d’un fòrum, el primer, que generi sinergies entre les universitats catalanes, els centre de recerca i les empreses dels diferents àmbits. L’objectiu de l’encàrrec és promoure i fer més estreta la col·laboració entre els 3 sectors implicats en la recerca i la transferència. Aquesta tasca, que serà una prova pilot, servirà a més a més: “de marc per anunciar la posada en marxa d’una plataforma de projectes de transferència que complementarà la plataforma de vinculació dels centres de coneixement amb reptes del territori que s’està treballant en col·laboració des de la Ris3Cat i la nostra Direcció General”, ha explicat el director general, Dr. Xavier Aldeguer en fer-li la proposta a Puig.

El fòrum o Marketplace se celebrarà a finals d’aquest any i segons el Director General serà  un espai de trobada i d’intercanvi d’opinions, estratègies, informacions “i si s’escau d’acords sobre les polítiques de R+D+I per augmentar la implicació en el sistema d’aquelles empreses que no tenen referents concrets dins el sistema R+D+I o bé aquelles empreses innovadores o pioneres en el seu àmbit”.

La UdG ha donat el seu suport a la proposta feta a la responsable de Targetslab.

Girona, 2 de juny de 2022.