Grup de Recerca Laboratori Multidisciplinar de Recerca en Turisme

MITECO - Convocatòria de projectes de la Xarxa de Parcs Nacionals 2021

L'objectiu d'aquesta convocatòria és finançar projectes de recerca orientats a l'adquisició de nous coneixements científics aplicables als principis que orienten la natura i la funció dels parcs nacionals, en el marc del Programa de Recerca de la Xarxa de Parcs Nacionals. El pressupost disponible és de 1.309.702,33 € i el termini intern UdG finalitza el 13 d’abril.

Els projectes podran ser unidisciplinaris o multidisciplinaris, individuals o coordinats (constituïts per dos o més subprojectes, de la mateixa o de diferents universitats, però de diferents departaments). A més, els projectes hauran de referir-se a un o més parcs nacionals inclosos a la Xarxa de Parcs Nacionals i respondre a una o més de les línies prioritàries que es relacionen a l'Annex 1.

Els investigadors responsables han de tenir el títol de doctor i tenir vinculació estatutària o contractual amb la Universitat durant tot el termini d'execució del projecte, que serà de tres anys. La data d'inici dels projectes serà la data de concessió de la subvenció, així que no es finançaran projectes ja iniciats.

Les despeses subvencionables són: despeses de personal, petit equipament (inventariable), material fungible, viatges i dietes, altres despeses (utilització de grans instal·lacions de suport a la recerca, anàlisi, actualització de sistemes d'anàlisi de dades, taxes de publicació d’articles...), i un 15% costos indirectes.

Sol·licituds

Els projectes es presentaran telemàticament a través del web del MITECO. Un cop emplenat el formulari de sol·licitud i adjuntada la documentació es podrà validar i enviar telemàticament la sol·licitud. Aquesta, però, no es considerarà presentada fins que es registri la sol·licitud al Ministeri amb les signatures electròniques de l'IP, dels membres de l'equip i del representant legal de la Universitat. Per aquest motiu, necessitem disposar del projecte revisat i validat abans del dia 13 d’abril.

Documentació

Enllaç a l'aplicació de sol·licitud

Extracte de la convocatòria

Convocatòria