Grup de Recerca Laboratori Multidisciplinar de Recerca en Turisme

Ponencia online: certificació bcorp com a estàndard de sostenibilitat en la restauración

El proper DIMECRES dia 17 de MARÇ, la Càtedra de Gastronomia, Cultura i Turisme Calonge i Sant Antoni de la Universitat de Girona organitza la ponència online: Certificació BCORP com a estàndard de sostenibilitat en la restauración, a càrrec de: Mar Barri, Responsable de Qualitat i Sostenibilitat de Teresa Carles Healthy Foods

Què es la certificació B Corp?

Què aporta a una empresa?

Quin recorregut i mesures ha pres l'empresa Teresa Carles Healthy Foods per tal d'adaptar-se als estàndards de sostenibilitat marcats per Bcorp?

El departament de Qualitat té un  focus especial en el desenvolupament de producte i servei dia a dia als restaurants del grup.

Tractarem també el compliment dels ODS de les Nacions Unides, amb especial atenció a la salut.

Com una empresa de restauració pot ajudar a aconseguir aquest objectiu mitjançant l'alimentació saludable i la divulgació de la mateixa.

Es parlarà de la sostenibilitat d'una manera transversal, no només tenint en compte el medi ambient sinó en com millorar en les operacions del dia a dia i com impacta també en els diferents tipus d'aliments i els tipus de cocció.

La ponència serà a las 18h en format online amb ZOOM.

Inscripcions a la ponència: