Liberi. Recerca en infància, joventut i comunitat

Carme Montserrat participa al congrés IPSCAN, International Society for the Prevention of Child Abuse & Neglect, en aquesta edició a Edinburgh, amb dues comunicacions. El congrés que ha començat diumenge 24, acaba el dimecres 27.

La Dra. Montserrat ha presentat el dilluns "Contributing to the debate on the intergenerational transmission of maltreatment: data from Catalonia", comunicació en la que també ha participat Joan Llosada. I el dimarts 26 ha presentat la comunicació "The detection of gender-based violence from the perspective of children: Building an early detection model of gender-based violence applicable in schools", d'autoria compartida amb Marta Garcia-Molsosa, Pere Soler, Anna Planas, Edgar Iglesias Vidal i Paula Boned. Aquesta segona, és fruït de la recerca SomAquí!.

Més informació del congrés a https://ispcan.org/congresses/edinburgh-home-page/