Liberi. Recerca en infància, joventut i comunitat

Participació en el disseny del nou Pla de prevenció de l’absentisme escolar al Prat de Llobregat

Els membres del grup Liberi; Edgar Iglesias, Anna Planas, Lara Morcillo i Mauro Moschetti (UAB) han donat suport metodològic al disseny del nou Pla de prevenció de l’absentisme al Prat de Llobregat.

En aquest, es pretén combatre l’absentisme a través del treball col·laboratiu entre agents socials i educatius del municipi ubicat al Baix Llobregat. Per fer-ho, s’ha plantejat un doble objectiu; per una banda, revisar l’actual Pla de prevenció de l’absentisme escolar i, per altra banda, enfortir la dimensió socioeducativa des d’una perspectiva comunitària.