Grup de Recerca en Ciència Política

Incorporació del Dr. Jorge Montesdeoca com a investigador postdoctoral al GRCP

El Dr. Jorge Montesdeoca s'ha incorporat com a investigador postdoctoral, amb l'ajut 'Margarita Salas', al Grup de Recerca en Ciència Política de la UdG.

El mes de març de 2022, el Dr. Jorge Montesdeoca s'ha incorporat com a investigador postdoctoral al Grup de Recerca en Ciència Política. La seva incorporació ha estat facilitada a través de l'ajut 'Margarita Salas' destinat a joves doctors/es que hagin obtingut el títol en els darrers dos anys. L'ajut permet una estada a la universitat de destí, en aquest cas la Universitat de Girona, per un període de dos anys. Acabat aquest període, l'investigador retorna a la seva universitat d'origen, la Universitat de Las Palmas de Gran Canaria (ULPGC)

Jorge Montesdeoca és llicenciat en Dret per la ULPGC i en Ciències Polítiques i de l’Administració per la Universitat de Barcelona. Ha cursat el màster d’Estudis Europeus (Identitats Europees: Cultura i Ideologia) a la Cardiff University, Regne Unit. S’ha doctorat per la ULPGC en el programa interdisciplinari d’Illes Atlàntiques centrant la seva investigació en l’impacte del nacionalisme en el desenvolupament polític de petits arxipèlags atlàntics. Ha realitzat una estada d’investigació de dos mesos a la Boston University i de tres a la University of Edinburgh.

Benvingut, Jorge!