Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
Tancar

Infància, adolescència, els drets dels infants i la seva qualitat de vida

La Dra. Sara Malo participa en unes guies del CAC amb recomanacions per a l'ús de les pantalles

La investigadora de l'equip, Sara Malo, ha participat en l'elaboració d'unes infografies amb orientacions psicopedagògiques sobre l'ús de pantalles, creades per la Plataforma per a l’Educació Mediàtica (PEM) del Consell de l’Audiovisual de Catalunya (CAC).

La Plataforma per a l’Educació Mediàtica (PEM), liderada pel Consell de l’Audiovisual de Catalunya (CAC), ha elaborat un conjunt d’orientacions pedagògiques sobre l’ús de les pantalles en les diferents etapes de la vida, des de la primera infància fins a l’edat adulta. Aquestes orientacions han quedat sintetitzades en un seguit d’infografies amb els missatges principals a tenir en compte a l’hora d’educar en l’alfabetització digital que la Plataforma posa a disposició de les famílies, de tota la comunitat educativa i de la societat en general.

Les orientacions han estat elaborades pel grup de treball sobre l’ús responsable de les pantalles, integrat dins la PEM, durant el curs 2022-2023, grup de treball coordinat per Miquel Àngel Prats, de la Universitat Blanquerna-Ramon Llull, amb la participació d’Alba Castellví, experta i formadora en alfabetització mediàtica; Mònica Figueras, de la Universitat Pompeu Fabra; Sara Malo, de l’ERIDIQV de la Universitat de Girona; Diego Muñoz, de la Cooperativa ACTUA, i Marta Narberhaus, de la Universitat Internacional de Catalunya.

Podeu accedir a més informació a la nota de premsa del web del CAC i a la notícia del web de la UdG.

Infografia general

Infografia primera infància