Comparative Minds Research Group

Miquel Llorente, investigador del Grup de Recerca Comparative Minds, formarà part del Consell Editorial (Editorial Board) de la nova revista Discover Animals de la prestigiosa editorial Springer. Aquesta revista, que té com a objectiu ser una font internacional per a investigadors, responsables de polítiques i el públic en general, publica recerques en el àmbit de les ciències animals, incloent-hi la intersecció de les interaccions humanes i animals. Discover Animals és una revista de revisió paritària d'accés obert que dona suport a la recerca multidisciplinària en tots els camps relacionats amb la ciència animal, incloent-hi la salut animal, el comportament, la fisiologia i l'ecologia, entre d'altres. A més, dona la benvinguda a treballs que aborden els Objectius de Desenvolupament Sostenible de les Nacions Unides, especialment la Vida en Terra, la Vida Sota l'Aigua, la Salut i el Benestar i la Fam Zero.