Grup de Recerca en comptabilitat i matemàtiques per a l'economia i l'empresa

Empreses i Institucions amb qui hem treballat

Transferència de coneixement

El Grup de Transferència ha realitzat estudis per moltes empreses i entitats, entre les que destaquem:

Generalitat de Catalunya (Departaments de Territori i Sostenibilitat, Departament de Cultura, DARPA, Departament d'Empresa i Coneixement)

Projecte: El diferencial de preus en relació a les zones turístiques de Catalunya ()
Entitat: Direcció General de Turisme de la Generalitat de Catalunya

Projecte: Desenvolupament del projecte 'Valoració de la despesa i inversió en el patrimoni cultural de Catalunya: dimensió de la despesa pública i privada' (080/09 07/12/09)
Entitat: Institut Català de Recerca en Patrimoni Cultural (ICRPC)

Projecte: Redactar un estudi sobre l'avaluació socioeconòmica dels valors ambientals i culturals que comportarà la creació del Parc Natural de l'Albera  (077/06 25/10/2006)
Entitat: Departament de Medi Ambient de la Generalitat de Catalunya

Projecte: Ús vacacional a Catalunya de les vivendes
Entitat: Generalitat de Catalunya. Departament de Turisme

Diputació de Girona

Projecte: Anàlisi i diagnòstic del finançament públic als municipis turístics i elaboració de propostes de millora (033/00 14/07/00)
Entitat: Consorci Costa Brava

Turisme de Barcelona

Projecte: Estudi sobre l'impacte econòmic de l'activitat turística a Barcelona durant el període 2012-2013. (044/13 30/07/13)
Entitat: Barcelona Activa-Ajuntament de Barcelona

FOEG

Projecte: Redacció de l'Informe FOEG d'indicadors de l'economia gironina (117/07 14/12/2007)
Entitat: Federació d'Organitzacions Empresarials de Girona (FOEG)

Confraries de Pescadors de la Costa Brava

Projecte: L'evolució econòmica de les Llotges de la costa gironina: 2000-2013 (001/14 17/01/2014)
Entitat: Federació Territorial de Confraries de Pescadors de Girona

Projecte: La comercialització del peix a la Llotja de Roses (063/14 22/10/2014)
Entitat: Federació Territorial de Confraries de Pescadors de Girona

Projecte: Avaluar les estratègies comercials que s'estan duent a terme a les llotges de Llançà, Port de la Selva. (057/15 29/07/2015)

Ajuntaments

Projecte: Anàlisi de la pressió fiscal municipal de l’Ajuntament de Cassà de la Selva, i la comparativa d’aquests valors amb altres ens locals de semblant magnitud. (047/17 09/11/2017)
Entitat: Ajuntament de Cassà de la Selva

Projecte: Anàlisi dels comptes anuals, tant els pressupostos, i la seva liquidació (075/15 03/11/15)
Entitat: Ajuntament de Camprodon

Projecte: Assessorament per dotar a l'Estartit d'una Entitat Municipal Descentralitzada. (061/06 01/08/2006)
Entitat: Ajuntament de Torroella de Montgrí

Altres

Projecte: Cultura, ocio y tecnologias digitales: interpretación de la interdependencia de sus prácticas sociales (ECO2011-29558-C02-01)
Entitat: Subdirección General de Proyectos de Investigación del Ministerio de Ciencia e Innovación

Projecte: Societat i mercats: Una perspectiva multidisciplinària (MPCUdG2016/046)
Entitat: Universitat de Girona (UdG)

Projecte: "Anàlisis econòmica financera del sector vinícola català."
Entitat: Intangible Capital   (2014):  741-765.