Facultat de Turisme

Laura Merino, en representació de la Girona Film Office, a la UdG

Laura Merino ha impartit una conferència sobre el rol de la Girona Film Office i la gestió de rodatges a la ciutat de Girona.

El dilluns 15 d’abril, Laura Merino, Tècnica de Cultura de l’Ajuntament de Girona ha impartit una conferència a l’estudiantat del grau en Publicitat i Relacions Públiques de l’assignatura Taller de vídeo sobre la Girona Film Office.

La sessió ha tractat sobre la gestió de rodatges a la ciutat de Girona i els passos necessaris per tal de formalitzar les autoritzacions corresponents per gravar a l’espai públic de la ciutat de Girona.

Durant la primera part de la sessió la ponent ha exposat l’evolució del número de rodatges a la ciutat de Girona, els passos necessaris per demanar les autoritzacions per gravar a l’espai públic i les consideracions necessàries per tal de garantir que els rodatges a l’espai públic compleixen amb la normativa vigent. En aquest sentit, Merino ha recalcat la rellevància de respectar els terminis i el rol dels rodatges en la promoció de la ciutat.

La segona part de la conferència ha consistit en un torn de preguntes en què les persones assistents han pogut plantejar dubtes relacionats amb la temàtica.

Aquesta activitat ha permès a l’estudiantat entendre un aspecte essencial sobre la gravació a l’espai públic i els processos i dinàmiques que aquest fet comporta.

Aquesta sessió ha format part del cicle de conferències “Entre Subjectes & Atributs”, una iniciativa liderada per la Facultat de Turisme de la Universitat de Girona i que pretén mostrar a l’estudiantat casos internacionals i també de proximitat vinculats amb els sectors de la comunicació, el turisme, la publicitat, el disseny, el màrqueting i el sector audiovisual.

A través de la presentació d’aquests casos, tant locals com internacionals, es pretén que les persones assistents puguin conèixer casos i exemples rellevants relacionats amb les àrees d’estudi que s’imparteixen a la Facultat.

Més detalls d’aquesta activitat:

Gravacions de les sessions “Entre Subjectes 23-24”

Per a més informació sobre el cicle de conferències “Entre Subjectes & Atributs”:
www.udg.edu/entresubjectes