Facultat de Turisme

El Turisme de Benestar, una tendència cada vegada més important al sector

Melanie K. Smith, professora i investigadora de la Business University of Budapest, i László Puczkó, CEO - Co-fundador de HTTW Life, han impartit una conferència sobre les oportunitats que la promoció del benestar ofereix per al turisme i l’economia local.

El passat divendres 15 de febrer, Melanie K. Smith PhD i László Puczkó, reconeguts experts internacionals en turisme i economia de benestar, van impartir un seminari en format presencial sobre la connexió entre el turisme i el benestar. La sessió va abordar com la cultura de benestar pot impulsar tant el turisme com l’economia local.

Durant la jornada, els experts van compartir la seva àmplia experiència en l’aplicació del Turisme de Benestar, ressaltant la creixent demanda d’activitats de benestar per part dels turistes. Des de pràctiques com mindfulness fins senderisme conscient, aquestes activitats no només satisfan les necessitats dels visitants, sinó que també generen un impacte positiu en les comunitats locals.

El seminari es va iniciar amb una benvinguda a càrrec de la  doctora. Sílvia Aulet, directora de la  càtedra UNESCO de polítiques culturals i cooperació, seguit per una contextualització per part del Sr. Edgar Tarrés, professor de benestar i felicitat de la facultat. Amb la col·laboració del Patronat de Turisme Costa-Brava Girona de la Diputació de Girona, l’esdeveniment també va incloure un viatge de familiarització per tal que els convidats poguessin conèixer de primera mà l’oferta de benestar turístic de la regió.

El seminari va concloure amb un workshop, on l’estudiantat va tenir l'oportunitat de plantejar preguntes als ponents, profunditzant així en el paper del benestar en la indústria. Aquesta iniciativa forma part del compromís de la Facultat de Turisme per integrar el benestar en la formació dels futurs professionals del turisme, promovent així un enfocament més holístic i sostenible de la gestió de destinacions turístiques.

Més informació a Instagram: