Facultat de Turisme

Graduació dels estudiants del Grau en Turisme i Publicitat i Relacions Públiques, promoció 2013/2017

L’acte de graduació va tenir lloc el passat dissabte 10 de juny a l’Auditori de Girona.

El Dr. Joaquim Majó, degà de la Facultat de Turisme, va inaugurar l’acte de graduació dels estudiants del Grau en Turisme i en Publicitat i Relacions Públiques de la Facultat de Turisme el passat dissabte a l’Auditori de Girona. En un acte tan especial i emotiu pels estudiants, professors i famílies, el degà va voler reconèixer l’esforç, dedicació i professionalitat de tots els qui fan possible dia a dia els estudis de Turisme i Publicitat i Relacions Públiques a la nostra facultat.

A continuació el Dr. Lluís Mundet, professor del Grau en Turisme i coordinador del Màster en Turisme Cultural, va ser escollit com a padrí dels estudiants de Turisme. En el seu discurs feia un breu repàs per aquests quatre anys conviscuts amb els seus alumnes i els animava a seguir el seu camí ple d’esforç i treball com ho han fet fins aleshores. Seguidament, el Dr. Joaquim Majó, el Dr. José Antonio Donaire, la Dra. Konstantina Zerva, coordinadora del Grau en Turisme, el Dr. Lluís Mundet, el Dr. Jordi Comas Trayter i el Dr. Dani Blasco, varen ser els encarregats de donar les bandes els estudiants graduats. A continuació, dos estudiants van donar un discurs en representació de tota la classe.

D’altra banda, el Dr. Toni Sellas, professors del Grau en Publicitat i Relacions Públiques, va ser escollit com a padrí en representació dels estudiants d’aquest grau. En el seu discurs es va fer esment de les vivències compartides amb els alumnes durant aquests quatre anys i va destacar elements imprescindibles que necessitaran els graduats en el seu futur com a professionals del sector. Seguidament, la Dra. Sílvia Espinosa, la Dra. Rosa Collell, el Dr. Toni Sellas, el Sr. Jordi Serra i el Sr. Lluís Sardà, varen ser els encarregats de donar les bandes els estudiants graduats. Per finalitzar el seu acte, dues estudiants del grau varen oferir un discurs explicant les seves vivències en representació del grup de classe.

Per concloure l’acte, es varen donar els premis extraordinaris del curs anterior de cada grau i posteriorment el rector d’estudiants va dedicar unes paraules a tots els estudiants i professorat de la sala. Finalment l’acte va concloure amb l’himne dels estudiants per finalitzar un acte ple d’emocions entre tots els assistents.